Stan i regn

Hejhallå! Kom precis hem från stan i regnet! Har varit och ätit lunchbuffé med Line, det var gott! ♥ Sen gick vi runt lite grann på stan och tittade. Får inte shoppa för mycket nu framöver, men jag införskaffade faktiskt mig ett par nya skor i form av ett par enkla vita tygskor som jag varit sugen på att köpa på ett tag:


Passar jättefint till jeansleggings! :) Bara 199:- kr på Skomagasinet, så ett riktigt fynd! (och jag slipper efter-shoppingångesten haha....) Jag behövde ett par skor som jag kan ha under sommaren, som inte är öppna (som sådana där slip-ins och flipflops) eftersom vi alla vet att just nu är vädret ganska ostabilt!

Nu ska jag vimsa vidare och betala räknings-högen som ligger här bredvid. Jippi, liksom. Hehe! ♥

Och just i denna stund jag skriver är nog min kompis Dzenana, som just nu befinner sig i Nagoya i Japan, på DBSK konsert!! ♥ Oaah, jag ser fram emot hennes inlägg om konserten!


Kommentarer
Postat av: sandra

vad önskar du i födelsedagspresent?

2009-06-18 @ 15:26:30
Postat av: Line

Vad trevligt det var på stan! Trots regnet XD Söta skor du köpte! Vill oxå ha nya... :P

2009-06-18 @ 15:37:30
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0