Supernatural och fylle-SMS

Hemma igen efter kvällens Supernatural! :) Spännande avsnitt idag! Jobb imorgon, så borde gå och lägga mig egentligen, men känner mig inte alls speciellt trött ännu. Stannar nog uppe ett litet tag till :)

Dagens garv måste definitivt vara den tabbe jag gjorde innan! Jag satt och skulle rensa ur min Utkast-mapp på mobilen, och där låg ett gammalt härligt fylle-SMS till en kille från Göteborg som av nån anledning aldrig blev skickat. Och vad gör jag? Jo, jag råkar skicka iväg fyllemeddelandet till killen och måste sedan lite förläget skicka ett SMS och säga att jag råkade skicka fel haha! Han måste tro att jag är en riktig virrpanna! Skicka fylle-SMS en söndagkväll hör kanske inte till det vanliga ;) Pinsamt värre, men vad tusan, man måste göra bort sig lite då och då eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Line

Hhahahooo så tokigt!! XD Har han svarat ännu?? :P

2009-06-08 @ 00:11:21
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

haha naaaaw det va det sötaste jag hört!!

2009-06-08 @ 09:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0