Tillbaka till plugget

Huamej, alla måsten i livet kommer ikapp en till slut. Anmälde mig idag till den omtenta i ekonomistyrning som jag inte klarade första gången. Den 22 augusti ska jag ge mig på det igen, och hoppas det inte blir ett stort U den här gången. Usch! Så nu blir det att gräva ner sig i lite ekonomiböcker under sensommaren. Skickade också iväg ett mail till min lärare som jag hade i Musikvetenskap om min C-uppsats som inte heller är klar. Nu SKA jag göra klart det här! Som tur är har jag bara lite kompletteringar, så det kunde ha varit värre! Har också sorterat ut moms och skatt från den här månadens företagslön. Jag är riktigt ordentlig och organiserad idag känner jag :P

Resten av kvällen är oplanerad! Jag vet inte vad jag ska hitta på, var sugen på att göra om layouten till Juicybox.se, så det kanske blir att jag sitter och fixar med det. Vi får se! :D

Ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Line

Ohh spännande! Det kommer säkert gå jättebra, oroa inte dig för något U! Lycka till :D

2009-06-17 @ 19:30:41
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: jaedze

Ohh vad duktig du e...men det e so skont att fo det gjort sen! sen har du liksom en EXAMEN!! behover du inte oroa dig mer for plugget sen^^ youll make it hwaiting!!

2009-06-18 @ 02:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0