Uppehåll för shopping!

Efter att ha sett 3 avsnitt i mitt Greys Anatomy maraton blev jag plötsligt sugen på att shoppa! (okej, jag hade suget innan också men nu kunde jag inte stå emot det mer.. haha!) Men eftersom min ekonomi är väääldigt tight just nu, så blev det bara ett par saker:


En svartvit randig top från Gina Tricot och ett par guldöronhängen från Puss. Oh, längtar tills det kommer till mig! ♥ Ska bli kul att testa olika outfits till detta. Tröjan passar ju till en massa olika plagg, allt från jeans till leggings :) Billigt också, tror allting tillsammans gick upp till ca 300:- Överkomligt! :)

Vad som återstår av kvällen är en dusch (om jag pallar, kanske blir imorgon bitti), mumsig fruktsallad (jag har längtat hela dagen haha!) och såklart... Greys Anatomy - fortsättningen! :D ♥ Seeees!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hhaha omg, jag köpte OXÅ den tröjan idag haha! xD Läskigt sammanträffande! xD

2009-06-15 @ 21:26:51
Postat av: Line

Vilka fina fynd! :D Mmm, var fruktsalladen god? :P

2009-06-15 @ 21:33:51
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: jaedze

Ohh vilken fynd ja! Supersnygg troja!



Asso jag kan inte sluta titta po din mickybild, har glott po den i 2 min nu!!

2009-06-16 @ 04:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0