All the single ladies

Sista inlägget för idag! :) Ska strax se på 24. Sitter här just nu och fryser som attan, men lyssnar på den otroligt goa låten Love in Siberia av Hampenberg (tack Mari för att du skickade mig YT-länken till den! :D Tack även för tipset om Brandy's låt Departed!) Är fortfarande galet mätt efter pizzan och känner mig allmänt lat just nu. Men ska bli skönt att gå o lägga sig snart. Kanske ska ta och borsta tänderna och få på sig nattlinnet innan det börjar, så är man redo att däcka direkt sen haha! (eller om jag inte hinner innan, så finns ju alltid pauserna)

Min kompis Tesa tipsade mig om Beyonces video till låten Single Ladies! Så idag surfade jag in på Youtube för att kolla in den, och wow säger jag bara!

 


Beyonce och två tjejer till dansar non-stop hela videon! Så sjukt snygg dans, grymma tjejer det där! :D Och sjukt snygga frisyrer med! *blir inspirerad*

Nehepp, nu börjar snart 24! Så dags att bege sig, hörs imorgon igen! Hoppas ni alla hade en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Ani

Låten är bra! ♥

Är det något speciellt du gillar med videon? :)

2009-03-21 @ 00:18:20
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0