Förfest + Harrys + schlager = ♥

Klockan är galet mycket, men passar på att göra ett litet inlägg innan det är läggdags. Har precis suttit och jobbat med en kunds webbsida för mitt företag, och passade på att göra om min egen blogglayout när jag ändå höll på :) Blev nöjd!

Helgen har varit jättemysig! I fredags träffade jag Tesa, Daniel och hans flickvän Emma! ♥ Vi satt hemma hos mig och drack och pratade och hade det jätteskoj! :D Sedan begav vi oss till Harrys, och det var jätteroligt där! Det var Veejay vs. Deejay, med en massa goa techno-remixer och lightsticks! (det enda självlysande jag lyckades med var en fläck på mitt linne efter en trasig lightstick haha...!)

Lite blandade kort från kvällen:


Haha det blev en hel del flum och grimaser ;D ♥ Vi hade underbart roligt, tack älsklingar! :D Det får vi göra om snart!

På lördagen var det schlager för hela slanten! Det var en riktig rysare när tittarrösterna skulle avslöjas, jag var nog halvvägs utanför fåtöljen haha! Jag tycker definitivt att rätt låt vann! Ska bli spännande att se hur det går i Eurovision :D

Nej nu är det nog sängdags trots allt.. ska ut på stan imorgon med systrarna, men får ABSOLUT INTE handla något (förutom fika och nytt shampoo och balsam!) nu när jag har så ont om pengar.

Sweet dreams allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: nini

Lightsticks på Harrys?! :P

2009-03-16 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0