Frågequiz

En liten frågequiz jag hittade på min kompis Anas blogg! ♥ Hoppas det är okej att jag använder den med! :)

Frågorna är på engelska och jag är lite för lat för att översätta just nu, men svaren är på svenska iallafall, haha!

Promise to be honest? Japp

What does people think about you: Förhoppningsvis glad och positiv!

What do you think about yourself: Lite smått  förvirrad person som får dåligt samvete för allt

What would you do if you won 1 million: Ge till min familj, betala av avbetalningar, shoppa, resa och lägga mycket på välgörenhet, såsom exempelvis World Wide Foundation m.m

What do you want right now: En charterresa!

How do I impress you: Engagemang och humor som får en att gapskratta!

Are you in love?  Nej

Outside or Inside?  En person som är vacker på insidan blir det automatiskt på utsidan ♥

Are you shy? Väldigt :/

Are you spoiled? Jag har växt upp och lärt mig att vara tacksam för allt jag fått och inte ta något för givet!
What is the best thing? Familjen, vänner, fester, musik

What is the worst thing? Orättvisor, krig och svält :( och människor som alltid ska försöka vara bättre än andra driver mig till vansinne!

Do you usually get drunk? Olika i olika perioder. Den här månaden har jag festat och druckit de tre senaste helgerna så.. ja.. haha!

Where do you live: Liten mysig stad

Favourite drink: Cosmopolitan, men Rosa Pantern är ju himlans god med!

Favourite meal: Pasta all the way

Favourite brand on clothes: Använder inte mycket brands, men om man ska välja så är det väl Fornarina

Favourite dreamdestination: Asien, Nya Zeeland, Latinamerika

How do you feel right now? Glad men lite frusen!

When did you wake up this morning? 5.00

Latest song you listened to? Unite This Heart med Danny

Latest book you read? Håller på att läsa Om jag kunde drömma

Latest movie you watched? Star Wars III - Revenge of the Sith

How often do you work out? På tok för sällan!

What are you longing for? Sommar

What is your next goal? Marknadsföra mitt företag

When do you want to get married? Runt 30

Do you smoke? Nej


Kommentarer
Postat av: nini

Senaste film är väl Beck? :P

2009-03-23 @ 19:42:21
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Ani

Oh, vad kul att du med gjorde denna ♥

Hjälp vad tidigt du vaknade kvinna!

2009-03-23 @ 21:39:54
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: sofia

hihihihi!!tjuvar till min lj XD

2009-03-23 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0