Jobbig helg...

Usch, det var en riktigt jobbig helg. Jag var på två stycken begravningar.. min älskade farfar och moster gick bort med bara några dagars mellanrum :'( Det var verkligen mycket att ta in och smälta på en gång. Mycket känslor att bearbeta och man förstår det fortfarande inte.. Men nu ska jag försöka se framåt, och istället vara tacksam för det fina liv som dom båda två fick. Vila i frid ♥ Jag kommer sakna er!

Ett ljussken som fanns denna helg är min underbara familj som jag älskar mest i hela världen ♥ Min kära storasyster Sandra kom hem från Stockholm den här helgen för att gå på begravningarna, och med henne var sambon Jan och den sötaste lille gulleplutt någonsin, Gustav! 


Vi alla lekte med honom hur mycket som helst! ♥

Veckan hittills har annars varit lugn. Jag har bara vilat mig, och åkt på en släng av magsjuka. Trodde jag kunde äta mer idag men då gjorde magen uppror igen. Så imorgon ska jag leva på Yoghurt och Proviva!

Hoppas att allt är bra med er alla ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

hugs tight I hope you feel better now Linda!<3

begravningar är aldrig roligt...och 2 stycken? aw..clings

aw...vad söt din systers son e!<3

oh ät rostat vitt bröd och drick cola med..det ska vara bra när man är magsjuk...och proviva.^^

usch för magsjuka!!!

2009-03-11 @ 14:52:05
Postat av: Jaedze

Ohhh sorryc att jag glömde fråga dig om din helg, känner mig hemskt! jag är glad du mår bättre nu, sopm du säger, man får se tillbaka hur underbara liv dom hade istället! hugs

2009-03-11 @ 18:30:55
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Marielle

Verkligen en hemsk helg. T_T Man får tänka så här; vi klarade oss igenom det, nu får vi se framåt istället och ta nya starka tag! <3



Gustav är den sötaste lille killen som finns!! <33



Hua mej, nästan hela familjen har magsjuka! Hoppas det blir bättre snart :D

2009-03-11 @ 19:50:03
Postat av: sandra

vilken söt bild på vår älskling!

hoppas du är bättre nu!

var det ännu fler som blev sjuka?

2009-03-11 @ 23:45:42
Postat av: Ani

kramar jag beklagar verkligen Linda.

Usch, du får ta hand om dig kära du ♥

2009-03-12 @ 14:11:01
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0