Mysig dag

Idag har varit en riktig latdag igen! Gick upp på tok för sent och kollade på Providence, och sedan på Ellen DeGeneres Show (BÄST!). Sedan satt jag och kollade på två helt fantastiska jdramas, Taiyo no Uta och Hana Kimi. Taiyo no Uta är ett riktig snyftardrama, och Hana Kimi sitter man och skrattar så det står härliga till. Bra att kombinera dessa två! ♥ Jag har några avsnitt som jag nog ska gotta mig imorgon om det blir tid över (har tvättid imorgon. Jag tycker det är så himla kul att tvätta! Det måste vara nåt fel på mig?) Man får en hel del lata dagar som arbetslös. Men jag väntar nervöst på svar från ställen jag sökt jobb på. Håll tummarna för mig!

Jag träffade också Line på kvällen! Vi gick en runda till Lidl och sedan kollade vi på sdfghjkl RESCUE. Jag älskar det dramat! ♥ Så otroligt spännande och intensivt och helt sdfgh! Sedan kollade vi på House (JA! Chase var med idag! fangirl much..?) Och nu har jag nyss ätit lite kvällsmat så nu är jag proppmätt. Med hicka på köpet!



Nämnde jag att jag älskar RESCUE? Om så är fallet så nämner jag det igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0