Nytt fräsch utseende

Godkväll kära läsare! De senaste 2 timmarna (om inte mer..) har jag suttit och knåpat ihop ett nytt utseende för min blogg! Headern har jag dock inte gjort själv, den är gjord av Heavena Rayans! Hittade den på en sida där man kunde hitta gratis headers till hemsidor! Besök hennes hemsida på http://kre8ivity.blogspot.com/ :) Jag blev nöjd med resultatet, så behåller den ett tag! :)

Idag har varit en bra dag på jobbet. Tiden gick väldigt fort idag också! Timmarna praktiskt taget bara flyger förbi :) Imorgon ska jag börja 6.30 igen! Börjar man den tiden känns det som sovmorgon haha! Har jobbat in i veckan så ska smita iväg lite tidigare (typ en halvtimme tidigare) för pappa kommer och hämtar oss då. Ska ut en liten sväng på stan och införskaffa en jättefin klänning jag fått ögonen på från H&M! Känns så skönt att inte behöva ha panik över pengar lika mycket nu iallafall! Dessutom kostar den endast 149:- Mycket bra pris! Ska visa bild imorgon när den är inköpt! (om den passar det vill säga..)

Åh! Vädret har varit lika underbart idag som igår! Det var riktigt ljust ute och solen sken redan kl 7.30! Man blir så lycklig! Och nu kommer väl vårkänslorna att börja fara runt också.. (ahem, det gör dom redan...!) ♥

Nej hörni, nu ska jag bege mig. Om en liten stund kommer Line, vi ska till pizzerian och inhandla något smarrigt! Ses senare ikväll! ♥


Kommentarer
Postat av: nini

Det tar verkligen tid att fixa layout! Men fint blir det ^^



Visst känns det lyxigt att sluta tidigt, även om det bara är en halvtimme? xD



Pizza.... :P

2009-03-19 @ 20:37:39
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Du e så duktig som vanligt!! Love the layout! På tal om pengar, nu när ni jobbar igen, kan ni kankse komma till Växjö snart? XD

2009-03-19 @ 21:07:26
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0