Tillbaka på jobbet

Var tillbaka på jobbet idag! Var jättekul att få träffa allihopa igen! :D Det var såklart lite tufft att gå upp kl 4.30 dock, men det får gå haha! :P Hade tandläkartid idag med, och det kostade skjortan för att jag råkade missa min förra tid.. ajaj!

Resten av kvällen blir det House och sedan Lost. Måste duscha också och så vill jag se ett nytt avsnitt av Puzzle med, men jag lär nog inte hinna allt, grrr! Har inte lagat något mat ännu heller, är sugen på lite Nasi Goreng nu. Mums mums!

Återkommer nog lite senare innan läggdags igen. Tjingeling for now!


House och Lost ikväll. Don't miss it!

Kommentarer
Postat av: nini

Så mycket bra på TV! :D Men attan att Lost ska gå så sent! D:

2009-03-17 @ 20:01:30
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

hehe vad upptagen du e nu!! Blir så när man jobbar hehe, inte mycket tid över till annat^^ Men skönt känns det hihi! Ha så kul ikväll med Line!

2009-03-17 @ 20:07:38
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0