Underbart väder för en promenad


Utsikt från mitt fönster. V å å å å r !

Idag har jag och syster Line varit på kinamatsbuffé, det var så sjukt gott! Så nu kommer jag vara proppmät ända tills ikväll haha! Sedan gick vi till Smålands Konstarkiv och hälsade på (jag gjorde min yrkespraktik där) och jag har fått några helger där nu som jag ska jobba under sommaren. Underbart! ♥ Jag trivs så bra där!

Sedan gick vi en lång promenad hem, det är riktigt härligt väder ute idag ♥ Jag längtar så tills våren nu. Solsken får upp humöret otroligt mycket!

Nej nu är det dags att packa ner lite lakan och grejer, ska strax ner till tvättstugan.

Förresten!  Bli inte livrädda för att det plötsligt spelas musik härifrån, det är bara min lilla superflashiga Ipod som du kan se i menyn till höger. Hittade den på en annan blogg och gick till Mixpod.com för att kika runt lite! Och det slutade med att jag skaffade mig en egen :D Loves it! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0