Mysig onsdagskväll

Det blev aldrig någon veterinärvisit tidigare idag, mamma ringde och sa att Tusse inte behöver åka dit förrän nästa år! ♥ (man följer någon sorts kalender för att se hur ofta katten bör vaccineras mot t ex kattsnuva)! Så jag och Line traskade ut på promenad lite tidigare, runt kl 19! Det var härligt och uppfriskande! Jag var tillbaks lite innan kl 20 så jag passade på att laga lite kvällsmat och mat tills lunchen imorgon. Kikade lite smått på Rent Hus, men såg bara lite för var tvungen att skynda mig och duscha innan Grey's Anatomy.

Nu passar jag på att blogga lite i pausen :) Ska gå och lägga mig så tidigt som möjligt idag, måste dock skriva ihop en liten presentation av mig själv på japanska. Jag har totalt tappat fantasin med att skriva meningar haha! Så får bli en liten presentation istället.


Har ju inte visat bilder på familjens alla kära kissekatter! :D Till vänster är Tusse, i mitten Oliver och till höger är Lines lilla katt Sam! :D ♥ Visst är dom söta?? :D ♥

Nu börjar Grey's Anatomy igen! Vi hörs igen imorgon, tjingeling! ♥


Kommentarer
Postat av: nini

Dessa meningar är verkligen så svåååra att komma på! x)



Ohhh våra söta katter! <333

2009-03-18 @ 22:14:15
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0