090521

För att T.O.P is the awesomest.

Har inte hållit mig uppdaterad lika mycket av mina kära grupper på sistone, så alltid kul att se vad de pysslar med och hur de ser ut nu för tiden. Lika fina som de alltid är, må jag säga! Söt söt ♥

Idag har jag minsann varit lite aktiv! Är ju helgdag idag så den har jag utnyttjat genom att sova på tok för länge (aktiv, nja.. det kom senare!) sedan danstränade jag och körde lite mag och ben övningar, och nu är jag helt slut! Jag är vanligtvis den lataste människan i världen typ, så jag kände mig riktigt nöjd. Måste förbereda mig inför Beach 2009. På tal om! Måste skaffa mig en ny bikini! I Stockholm ska jag nog hitta mig en! Hoppas, hoppas.

För övrigt längtar jag riktigt mycket tills imorgon! Då blir det fest, vin (en mumsig Black Tower väntar ivrigt på mig) och dans! Ska bli riktigt kul. Hoppas på att kameran inte glöms bort i väskan nu då ;)

Ett nytt varuhus öppnade häromdagen i lilla staden, så jag begav mig dit med kära mor och Line och Marielle, och jag fyndade minsann!


Ett snyggt armband, en ring och öronhängen (allt detta för, hör och häpna, 40 kr!!) Köpte också ett nytt nagellack och läppstift. Ack, visst älskar man sånt här till lågpris!? Lycka!

På tal om att ha handlat!
 

Den här söta mobilen blev min igår! ♥ Köpte den av en kompis på jobbet! Det är ett alternativ (eller så är den äkta, jag har inte lyckats lista ut det ännu!) till Apple Iphone, köpt utomlands. Bara touchscreen, så nu gäller det att öva haha! ♥ Men jag har fortfarande samma nummer! :) På tal om det, ska nog sluta använda min ena mobil nu, så kontakta mig helst endast på det numret som slutar på 444 :) Ni som har mina nummer vet vilket jag menar!

Dags att hoppa in i duschen och tvätta av mig träningspasset! Ha en härlig dag allihopa! Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohh en riktig heeet TOP!♥



Ohh vad fiiin mobil! var den dyr??



Själv ska ja gpå fest om 30 min hehe...seminarie, säger till om jag ser Narnia o dom^^

2009-05-21 @ 16:46:16
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söt mobil! Apple säljer ju inte färgade från sin hemsida, bara svarta och vita. Men spelar roll om den är äkta så länge den funkar? XD skärmen ser lite mindre ut än dom iphones jag sett men din är ju så mycket sötare!

Mah jag vill med ha en!!! haha XD

AJ MISS YUUUU!!

2009-05-21 @ 17:16:13
URL: http://shiroisumire.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mitt namn försvann från min comment. -drops-

2009-05-21 @ 17:17:27
Postat av: Line

Det är sannerligen inte lätt att keep up with the fandoms! X)



Klart man ska sova länge när man e ledig! Skönt att träna med :D



Mobile är så fin! Är den svår att lära sej? :P

2009-05-21 @ 17:28:53
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0