Födelsedagsfesten

Helgens festande blev mycket lyckat! Hade det supertrevligt hos Daniel! Vi var ett stort glatt gäng, och det var så mycket härligt folk där som jag inte sett på så länge, så det var riktigt kul! Vi spenderade kvällen med att prata, lyssna på musik och dricka och äta gott. Vi hade planerat att dra till Harrys efteråt, men vi stannade kvar på födelsedagsfesten! I present fick han ett 400:- presentkort från Jack & Jones! :) Runt kl 1-2 var det dags att bege sig hem. Som tur är hölls alkoholhalten på rimlig nivå, så vi vaknade dagen efter pigga och glada och inte alls så farligt yra, haha!

Lite bilder ifrån kvällen! (min dator ÄR världens långsammaste, så inga snygga collage idag)


Lite utav det härliga folket. Födelsedagsbarnet Daniel i grå t-shirt!


Simon, Jonas och Daniel chillar.


Det rockades på för fullt under kvällen. Det var en salig blandning av go musik!


Detta (tillsammans med en smarrig smörgåstårta och kaka) var det som förtärdes under kvällen!

Tack för en underbar kväll, jag hade sjukt kul! :D Och Grattis återigen! :D

Kommentarer
Postat av: Terese

Heej! Oh, det ser ut som ni hade skoj! Så synd att jag inte kunda komma, jag satt fast i Gbg med mina skolböcker.. Inte så skoj, men nu är tentan över. Snart är det sommarlov så då kommer jag hemåt :D

Ha det så skoj i Stockholm! Puss puss

2009-05-27 @ 19:56:46
Postat av: Line

AHHHH det var så himla rooooligt! :D

2009-05-27 @ 21:02:55
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Ani

Det låter hur mysigt som helst! Lagom & bra :)

2009-05-28 @ 13:38:19
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0