Clinique och Gina

Tjohej! Nu är jag tillbaka i lägenheten igen. Hade en riktig mysig helg! Jobbade i lördags på Konstarkivet så tjänade in en liten slant också :) Rundan till Jönköping blev mycket lyckad! (hittade dock ingen bikini eller solglasögon som jag hade planerat) men jag hittade de hudprodukter jag ville ha!

De senaste veckorna har jag har använt Clinique - 3-STEP SKIN CARE som jag fick av min lillasyster Marielle i julklapp! ♥ Eftersom de funkade så otroligt bra så köpte jag precis samma produkter igen.

Clinique Clarifying Lotion, 220:-
Clinique Liquid Facial Soap Mild, 205:-
Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion, 255:-

+ Clinique Superdefense SPF 25 som jag fick i ett litet gratisprov!


Och nu när sommaren och solen är här blir huden ännu gladare! :) ♥

Nu till helgen ska jag och Marielle dra till Växjö för att träffa kompisar och gå ut och partaja! :D Så tillfället till ära så köpte jag en klänning på Gina Tricot som jag ska ha på mig!


Charlize Tunic, Gina Tricot, 249:-

Nu får jag inte handla något innan nästa lön! (förutom tågbiljetter och alkoholhaltig dricka hehe!)

Förresten! Det blir jobb imorgon! :D Så kunde inhandla detta utan att få alltför dåligt samvete! Så det blir att gå upp tidigt i ottan imorgon. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: sofia

vad skönt att clinique funkar på dig! den förstörde min hud totalt. Clinique innehåller mineraler som inte är bra. Men sen klarar vissa huder det och vissa inte! :3

Vad söt klänning!<3

you girls have to buy the tickets for me to the summer soon<333 so they won't be superexpensive!

2009-05-04 @ 18:16:14
URL: http://shiroisumire.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad bra att de produkterna funkade så bra! :D



Den klänningen är SÅ fin, underbar färg!! :D

2009-05-04 @ 18:31:11
Postat av: Line

Vilka bra och fina prylar! :D

2009-05-05 @ 18:01:29
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0