gossip girl style idag


Med kamerablixtar på båda bilderna, hehe.


Kom nyss hem från lunchbuffé och en liten runda på stan med syster Line! Det blev asiatisk buffé, mums mums. Sedan kollade vi lite på stan, och ÅÅÅH vad snygga kläder det finns nu. Och jag som inte har några pengar, så tråkigt! Men jag får skylla mig själv som inte har anstängt mig tillräckligt för att hitta ett jobb, heh.

 

Förövrigt känner jag mig lite småkrasslig, men hoppas att det går över snabbt som tusan. Så tråkigt att känna sig sjuk! Resten av dagen ska jag spendera genom att bara vila och leka lite i Photoshop. That's my cure!

 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag ska totalvägra att gå in i alla affärer just nu, man blir bara sur. XD



Nej håller du på att bli sjuk! Krya på dig!



Jättesöta bilder, underbara kläder! <3

2009-10-13 @ 14:38:38
Postat av: Tesa

Heej! Oh vilken söt outfit! Puss

2009-10-13 @ 16:21:17
Postat av: jaedze

Guuud så söt du eeeee....jättefina kläder!!

2009-10-13 @ 18:45:52
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Fina bilder! :D



Vad trevligt det var på stan. Jag som inte skulle shoppa XD Men nåväl :P



Hoppas det krassliga försvinner! <3

2009-10-13 @ 19:28:21
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0