computer says noo

Puh, full sjå! Det har varit mycket ståhej dessa dagar nu! Efter att ha kommit hem från Göteborg i måndags så kom min kompis Dzenana och hälsade på från tisdag till idag! Vi har haft jätteskoj! ♥ Bland annat så har vi ätit ute 2 gånger på ett helmysigt gatukök med asiatisk mat, spelat med kort, kikat lite på stan (bland annat köpt resväska tills Spanien, weho! ♥) och idag har vi typ bara slöat framför TVn. Det har verkligen känts som en söndag idag, haha! Tack tjejer för dessa helmysiga dagar!

Och gissa om jag var tokglad idag, för en av mina favoritserier Criminal Minds hade säsongstart idag (eller nja, säsongstart är väl inte rätt ord.. säsongsfortsättning snarare, haha!) Lika bra som vanligt! Måste inhandla dessa på DVD, absolut!

För övrigt har min dator gone bananas :( Den tjatar konstant om att det är lite minne kvar även om jag inte har sparat något på den sen innan. Och nu fungerar inte heller ljudkortet verkar det som :( Dock har det strulat förut, så kanske hjälper med en gammal hederlig omstart... wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Jaa sååå mysig helg, men fööör mycket TV....TV e inte min grej!! XDXDXD

2009-09-11 @ 17:50:01
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nu är det ju så är det ju VÅR grej, och du hälsade på OSS. Så... bara att stå ut.

2009-09-11 @ 19:33:58
Postat av: Jaedze

Svar: Jag hade ju superkul så, men bara lite fööör mycket TV hehe. Klart ni ska följa det ni följer hihi, jag visste bara inte det va så mycket hehe...får fråga nästa gång hehe!

2009-09-12 @ 16:49:13
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0