tillbaka till verkligheten

Nu är jag tillbaka i kalla och regniga Sverige igen efter en underbar vecka i Calella i Spanien! Det var så otroligt härligt, jag tog jättemånga kort (runt 270 st) så ska självklart posta upp några av dom här och berätta lite om vad vi hittade på där. Nu är dock klockan på tok för mycket, så det får bli imorgon. Nu är det dags att sova! Fy på mig, har ju bestämt mig för att sova tidigt varje dag nu. Helst runt kl 00, men de senaste dagarna har jag varit dålig på det, hehe. Men nu är det sovdags!

Förresten! Ändrade också layouten lite grann, nu är jag nöjd så denna får det bli ett tag nu!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Låter som ni hade det supermegahärligt!! Ska bli kul att se korten! Welcome baaack^^

2009-09-23 @ 10:55:52
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0