Vintern på gång

Brr, idag är det kallt! Men solen skiner och himlen är blå, så det är helt okej ändå :) (det rimmade till och med, awesome, höhö!) Tycker luften kändes riktigt klar och härlig, kylan gjorde så att jag till och med fick julkänslor! Det positiva med hösten är väl alla de snygga kläder så man får dra fram ur garderoben igen (tyvärr har man inte mycket pengar över just nu för att inhandla nytt!) varma, gosiga tröjor, stora halsduken och de snygga svarta klackstövlarna. Yey! ♥

Jag hade det helt fantastiskt kul i Göteborg! Jag och Tesa gick på stan och på modevisning i Nordstan när jag hade kommit fram, sedan på kvällen dansade vi tills kl halv fyra på natten, så som det ska va hehe! ;D På söndagen var vi en liten sväng på stan, sedan åkte vi hem och vilade och kollade på Lyxfällan och Sveriges fulaste hem. Riktigt skojig helg! Tack så mycket Tesa! ♥ :D Vi fick också gratisprover från The Body Shop och jag testar lite av deras Tea Tree serie nu, och det gör underverk för hyn! :) Måste införskaffa mera snart! Tänkte posta ett foto från Modevisningen som jag tog också, men så har jag inte mobilsladden här :( Osis! Vad synd! Får visa senare! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag och Line ut på stan för lite ärenden. Ses! ♥


Kommentarer
Postat av: Line

Håller med, det e mysigt med hösten o alla gosiga kläder ^^



Vilken härlig helg! JAG VILL TILL GÖTEBOOOORG.

2009-09-30 @ 15:10:47
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: sandra

äh vad ska ni i Göteborg och göra... ;)

skoja bara det lät jättemysigt!

2009-10-01 @ 07:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0